000 | 01774nmm a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 241211s2024 sp a a 000 1 glg d | ||
017 | _aPO 468-2024 | ||
020 | _a9788412781038 | ||
080 | _a087.5 | ||
080 | _a82-N | ||
100 | 1 |
_aHowden, Sarah _eaut _9238384 |
|
245 | 1 | 0 |
_aCono can _c/ escrito por Sarah Howden ; ilustrado por Carmen Mok ; [tradución, Laura Sáez] |
260 |
_a[s.l.] _b: Patasdepeixe _c, 2024 |
||
300 |
_a[32] p. _b: il. cor _c; 24x26 cm |
||
520 | 3 | _aUn día, Emma sae do veterinario cunha pantalla de plástico xigante na cabeza. Este armatroste impídelle xirar, cavar e fai que Garson, o galgo, queda apampado. Unha cousa está clara: o cono non é bo e o único que queda por facer é enfadarse. Cando o humano que vive con Emma tenta animala cun xogo de buscar a pelota, Emma descubre que o cono atrapa milagrosamente todas as pelotas. Emma decátase de que o cono tamén ten outras vantaxes sorprendentes, desde servirlle como casco durante os seus saltos no corredor ata axudarlle a cavar ao triple de velocidade. O mellor de todo é que o cono xoga un papel fundamental no plan mestre de Emma para asustar ao esvaradío esquío do barrio, Keith. Finalmente, o cono desaparece, e Emma queda libre, pero a importante lección que aprendeu os seus días co cono permanece: con ou sen cono, é o espírito inventivo de Emma o que a converte nunha cadela única e especial. | |
521 | _aPRI12 | ||
650 | 7 |
_aAnimais _vContos _96102 |
|
650 | 4 |
_aAnimales _vCuentos _9474 |
|
650 | 7 |
_aCans _vContos _934818 |
|
650 | 7 |
_aPerros _vCuentos _938754 |
|
650 | 7 |
_aHumor _vContos _926527 |
|
650 | 7 |
_aHumor _vCuentos _919181 |
|
700 | 1 |
_aSáez, Laura _etrl _91249 |
|
700 | 1 |
_aMok, Carmen _d(1968-) _eill _9238385 |