000 01774nmm a2200289 i 4500
997 0 0 _e2
007 ta
008 241211s2024 sp a a 000 1 glg d
017 _aPO 468-2024
020 _a9788412781038
080 _a087.5
080 _a82-N
100 1 _aHowden, Sarah
_eaut
_9238384
245 1 0 _aCono can
_c/ escrito por Sarah Howden ; ilustrado por Carmen Mok ; [tradución, Laura Sáez]
260 _a[s.l.]
_b: Patasdepeixe
_c, 2024
300 _a[32] p.
_b: il. cor
_c; 24x26 cm
520 3 _aUn día, Emma sae do veterinario cunha pantalla de plástico xigante na cabeza. Este armatroste impídelle xirar, cavar e fai que Garson, o galgo, queda apampado. Unha cousa está clara: o cono non é bo e o único que queda por facer é enfadarse. Cando o humano que vive con Emma tenta animala cun xogo de buscar a pelota, Emma descubre que o cono atrapa milagrosamente todas as pelotas. Emma decátase de que o cono tamén ten outras vantaxes sorprendentes, desde servirlle como casco durante os seus saltos no corredor ata axudarlle a cavar ao triple de velocidade. O mellor de todo é que o cono xoga un papel fundamental no plan mestre de Emma para asustar ao esvaradío esquío do barrio, Keith. Finalmente, o cono desaparece, e Emma queda libre, pero a importante lección que aprendeu os seus días co cono permanece: con ou sen cono, é o espírito inventivo de Emma o que a converte nunha cadela única e especial.
521 _aPRI12
650 7 _aAnimais
_vContos
_96102
650 4 _aAnimales
_vCuentos
_9474
650 7 _aCans
_vContos
_934818
650 7 _aPerros
_vCuentos
_938754
650 7 _aHumor
_vContos
_926527
650 7 _aHumor
_vCuentos
_919181
700 1 _aSáez, Laura
_etrl
_91249
700 1 _aMok, Carmen
_d(1968-)
_eill
_9238385